
دلیل عصبانیت رییس جمهور جدید آمریکا از ایران چیست؟تهدیدات گاه و بی گاه سردمداران آمریکای جهانخوار نشان می دهد که در دشمنی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگونه شک و شبهه ای وجود ندارد و هر اقدامی که بتوانند بر علیه ما انجام خواهند داد. اما چون فعلا کاری از دستشان بر نمی آید عصبانی هستند و از راه دور لگدپرانی می کنند تا عقده های خود را خالی کنند."ترامپ" قبل از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا، امضای توافقنامه "برجام" را ابلهانه خوانده و قول داده بود که اگر به عنوان رییس جمهور انتخاب شود اولین اقدامش پاره کردن برجام است. ولی اکنون متوجه شده که برجام یک سند بین المللی است و این توافقنامه خبرنگار دات کام...
ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال میکنید
برچسب: دلیل,عصبانیت,رییس,جمهور,جدید,آمریکا,ایران,چیست؟, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:41